Recenze; Selekce

31. ledna 2015 v 9:47 | Ta zamilovaná :) |  Knihy
Ahojte, tak jsem se rozhodla sepsat Vám se první recenzi na knihu, kterou jsem četla. Budu ráda, za každého, kdo si to přečte a napíše svůj názor :)

Tuto knihu bylo VELMI těžké sehnat. V nejbližším městě ji měli jen v jedné jediné knihovně a to v takové zapadlé ulici, kam se nebylo lehké dostat. Ale jelikož jsem strašně toužila si ji přečíst, získala jsem ji! :)
Na začátek bych měla říct, že je to dívčí román, tudíž v něm jde o lásku. Přestože mě takové věci příliš nebaví, příběh hlavní postavy mě naprosto pohltil a byla jsem šokovaná každým menším i větším zvratem, který nastal. Nutno dodat, že to bylo poprvé pod dlouhé době, co se mi chtělo u knihy plakat, křičet vzteky a občasně se smát. Docela jsem se do té knihy zamilovala, četla ji obrovskou rychlostí a fascinovala mě natolik, že jsem si ji dala na první místo mích nejoblíbenějších knih společně s trilogií Rudá jako Rubín (A to jsem četla opravdu hodně knih). Je to skvělý příběh a já jsem šťastná, že mají vyjít ještě další dva díly. Pro začátek vám ale určitě velmi doporučuju tento první díl. Nenechte se odradit začátkem, důležité je se začíst a po nějaké době se do toho opravdu zažijete. Skvělá kniha, hodnotím 10/10.

Název knihy: Selekce
Autor: Kiera Cass
Celosvětově vydáno: 2014
Počet stran: 288
Odehrává se: Budoucnost
Obsah:
Pro třicet pět dívek je Selekce životní šancí. Příležitostí k útěku od života, který jim byl stanoven od narození. Být obklopena světem třpytivých šatů a drahocenných šperků. Žít v paláci a soutěžit o srdce krásného prince Maxona. Ale pro Americu Singerovou je Selekce noční můrou. Znamená to pro ni otočit se zády ke své tajné lásce Aspenovi, který je o kastu níž než ona. Nechce se jí odejít z domova a vstoupit do nelítostné soutěže o korunku. Pak America potká prince Maxona. Postupně začne zpochybňovat všechny plány, které si předsevzala - a uvědomí si, že život, o kterém vždycky snila, si už nemůže v porovnání s budoucností představit.
Celá trilogie;

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.